06-10-2021, 05:31 PM
Djem.. Masi qe u mshelet serverat 82... vendosa me ba 1 GameMenu per juve me 2 serverat: Kosova Public & ClanWar
Qe linku: Kliko Këtu
Ju mas parri e merrni,shkarkoni dhe ekstraktoni at file edhe e shtini ne :
My Computer
C:
Program Files
Counter-Strike 1.6 eSK ose LH 2011
cstrike
resource
edhe e keni nje file me emrin GameMenu,e fshihni,dhe e shtini kta qe jav kam jep juve
! Dhe tanaj e qelni cs dhe ka me ju ba.. Nese e keni cs-n lshut mshelne edhe qelne apet per me ju ba..
[info]Osht e testume prej meje,100 % bon mire provova me hi ne to edhe bojke mire edhe emri mire o.[/info]
[kujdes]Mos ma fshihni ! Demo smujta me ba.. nese mundet najkush prej juve nese keni koh me ma jep mu <!-- e --><a href="mailto:rasken@esportskosova.com">rasken@esportskosova.com</a><!-- e --> edhe e shti se une smuj se se kam tastaturen full se ne llaptop rri ![/kujdes]
Qe linku: Kliko Këtu
Ju mas parri e merrni,shkarkoni dhe ekstraktoni at file edhe e shtini ne :
My Computer
C:
Program Files
Counter-Strike 1.6 eSK ose LH 2011
cstrike
resource
edhe e keni nje file me emrin GameMenu,e fshihni,dhe e shtini kta qe jav kam jep juve
! Dhe tanaj e qelni cs dhe ka me ju ba.. Nese e keni cs-n lshut mshelne edhe qelne apet per me ju ba..[info]Osht e testume prej meje,100 % bon mire provova me hi ne to edhe bojke mire edhe emri mire o.[/info]
[kujdes]Mos ma fshihni ! Demo smujta me ba.. nese mundet najkush prej juve nese keni koh me ma jep mu <!-- e --><a href="mailto:rasken@esportskosova.com">rasken@esportskosova.com</a><!-- e --> edhe e shti se une smuj se se kam tastaturen full se ne llaptop rri ![/kujdes]
![[Image: k5180.jpg]](http://oi56.tinypic.com/k5180.jpg)