01-27-2022, 08:43 PM
Shka ska ndeti
Me lind pa gjak :o hera par qe po ni ksi sene
Me lind pa gjak :o hera par qe po ni ksi sene
|
Foshnja e lindur pa gjak
|
|
« Next Oldest | Next Newest »
|
| Messages In This Thread |